IEDERE BIJDRAGE IS VAN HARTE WELKOM!

Fanfare Kunst en Vriendschap uit Partij-Wittem is een gezonde vereniging die al sinds de oprichting in 1950 nadrukkelijk aan de weg timmert. Dit heeft ertoe geleid dat de fanfare al vele jaren speelt op het allerhoogste niveau in de Limburgse Blaasmuziek en in de regio bekend staat om zijn gevarieerde, moderne en publieksvriendelijke muziek.

Een vereniging als de onze kent vele onkosten om goede concerten te kunnen geven en daarnaast ook “acte de presence” te geven op de diverse dorpsactiviteiten in Partij-Wittem. Denk aan onderhoud van onze uniformen en instrumentarium alsmede de goede opleiding die we onze leerlingen en leden willen geven. De fanfare zou dan ook niet bestaan zonder diverse begunstigers binnen en buiten ons dorp.

Vriend van Fanfare Kunst & Vriendschap

De Vrienden van de Fanfare Kunst & Vriendschap dragen onze vereniging financieel een warm hart toe. Zij vinden het belangrijk om dit muzikale culturele erfgoed te behouden voor ons dorp. Het lidmaatschap bedraagt €100,- euro per jaar. Heeft u interesse, dan kunt u zich wenden tot onze secretaris Lodewijk Duyvendak.

Club van 50

U betaalt jaarlijkse € 50,-. Als blijk van waardering van onze kant uit wordt U dan Lid van Club van 50. Dit lidmaatschap houdt verder geen verplichtingen in. U ontvangt een keer per jaar een rekening en U heeft gratis toegang tot het bijwonen van onze bijzondere evenementen en concerten. Op onze website worden alle bedrijven en particulieren vermeld die ons steunen. Heeft uw bedrijf daarbij ook nog een eigen site dan zullen wij op onze website uw bedrijfslogo plaatsen en een link naar de website van uw bedrijf. Wilt u onze vereniging financieel ondersteunen door ook lid te worden van de Club van 50? Vul dan onderstaand aanmeldformulier in en mail dit naar secretariaat@fanfare-partij-wittem.nl of geef dit af bij een van onze bestuursleden.

VriendenLoterij

De VriendenLoterij zet zich in voor een sportieve en gezonde samenleving. Daarom steunt zij goede doelen op het gebied van gezondheid en welzijn. Naast vaste goede doelen, kunnen deelnemers van de loterij ervoor kiezen om vriend te worden van hun eigen club of vereniging.

Draagt u onze vereniging een warm hart toe, dan kunt u zich via onderstaande link aanmelden bij de Vriendenloterij en meespelen voor Fanfare Kunst & Vriendschap uitPartij-Wittem.

50% van uw inleg gaat direct onze clubkas in. Dit zorgt altijd voor een mooi sponsorbedrag, waarvoor wij u zeer dankbaar zijn!

Ga hier naar de Vriendenloterij en steun de fanfare!

Donateursactie

Ieder jaar houdt de fanfare haar jaarlijkse huis-aan-huis donateursactie waarmee inwoners van Partij-Wittem hun waardering voor onze fanfare in geld kunnen uitdrukken. Mocht u de collecte gemist hebben of geen kleingeld in huis hebben dan kunt u te allen tijde een vrijwillige gift overmaken op NL94 RABO 0152 5953 68.

Sponsorkliks

Met SponsorKliks kunnen jullie onze vereniging steunen, zonder dat het jou een cent extra kost!

Via de categorieën boven in het menu kan je tevens bij diverse webwinkels als Wehkamp, Bol.com, Coolblue, Booking.com en Expedia bestellen. Een percentage van het aankoopbedrag gaat dan ook naar uw sponsordoel. En nogmaals, het kost jou niets extra!

Hoe werkt het?
Heel simpel. Webwinkels betalen een commissie voor elke bestelling die via SponsorKliks.nl wordt gedaan. 75% van deze commissie storten wij op de bankrekening van jouw vereniging. Of je nu rechtstreeks naar bijvoorbeeld Bol.com gaat of je gaat via SponsorKliks.nl naar de site van Bol.com, je betaalt hetzelfde. Alleen in het laatste geval keert Bol.com ons een commissie uit en profiteert de fanfare hier direct van!

Ook voor bedrijven kennen we diverse mogelijkheden. Deze zijn momenteel grofweg in drie categorieën op te delen.

Hoofdsponsor

Heeft u interesse om de fanfare met een groot bedrag te ondersteunen dan wordt u een hoofdsponsor en wordt uw bedrijfslogo/link boven aan de sponsorpagina groot op de site geplaatst. De hoofdsponsor heeft dus recht op het gebruik van alle uitingsvormen die de fanfare biedt en maakt daardoor optimaal gebruik van de aanwezige mogelijkheden. Overal waar de fanfare komt of optreedt, zal de link naar de hoofdsponsor gemaakt worden. Dit zal voor veel zichtbaarheid zorgen.

U bent al een hoofdsponsor voor € 500 per jaar. Als hoofdsponsor krijgt u nog een bijzonderheid extra. Mocht u onze fanfare willen ondersteunen als hoofdsponsor stort dan minimaal € 500, – op rekeningnummer NL94 RABO 0152 5953 68. t.n.v. Fanfare Kunst en Vriendschap o.v.v. Hoofdsponsor.

Jaarsponsor
Enkele bedrijven kennen een uitgesproken sponsorbeleid. Deze bedrijven bekijken jaarlijks of en aan welke culturele verenigingen sponsorbijdragen worden gedaan. Jaarlijks treedt de fanfare dan ook in overleg met deze bedrijven om te bezien welke voorwaarden voor sponsoring worden gesteld en op welke wijze de fanfare hieraan tegemoet kan komen. Een voorbeeld voor een jaarsponsor is de Rabobank Centraal Zuid-Limburg.